Üye Menüsü
  Kullanıcı Adı:
 
  Şifre:
 
  Her ziyaretimde otomatik giriş yap
 

 [ Şifremi unuttum ]
 [ Üye Ol ]
 



Arama Yap

Gelişmiş Arama İçin
Fakülte GOOGLE

Mini Menü

Müzik Terimleri Sözlüğü
BACH Notaları
CHOPIN Notaları
BEETHOVEN Notaları
MOZART Notaları
VIVALDI Notaları
PAGANINI Notaları
PALESTRINA Notaları
TCHAIKOVSKY Notaları
ALBENIZ Notaları
SCHUBERT Notaları
HANDEL Notaları
TELEMANN Notaları
Klasik Gitar Notaları
Pano Klavuzu

Fakülte GOOGLE


Google Önerileri



Dünya Sıralamasında -Fakülte-





Türk Müziğinde Kemanda Nota Yerleri
 

Başlığa cevap gönder    -> Keman
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj

CemreGumus


Üye


Kayıt: 02 Eyl 2009
Mesajlar: 14
Şehir: Yozgat

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Pzr Oca 10, 2010 2:39 pm    Mesaj konusu: Türk Müziğinde Kemanda Nota Yerleri Alıntıyla Cevap Gönder

Arkadaşlar bayağıdır araştırıyorum bu iştede yeniyim zaten bir türlü kemanda batı ile T.M. arasındaki farkı tam anlamıyla anlamış değilim. Akord sistemine şöyle deniliyor Sol-Re-La-Mi biz bunu T.M'de Do-Sol-Re-La şekilde isimlendiriyormuşuz. Buraya kadar doğrumu anlamışım bilmiyorum. Peki isimlendirme böyleyse ben keman üzerinde notaları belirlerken ölçüt olarak ne alıcam. Keman hocasına gitme gibi bir fırsatım yok henüz. farklı enstrumanlardan notaları bulup ufak işaret koyayım diyorum ama hangisine göre? :S Kafam iyice karışmış durumda yardımcı olursanız çok sevinirim. Özellikle Türk müziğinde keman üzerindeki nota yerlerini öğrenmeyi istiyorum.
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yahoo Messenger
Sponsor

dt_kubs


Yeni Üye


Kayıt: 07 Arl 2009
Mesajlar: 1
Şehir: Kayseri

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Pzr Oca 24, 2010 2:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

do-sol-re-la kısmını kesinlikle doğru anlamışınız.
"http://www.violinonline.com/fingerboard_chart.htm batı müziğine göre nota yerlerine göre resim.
resimde İngilizce olarakkodlanan nota isimlerinin Türkçe karşılığı:

A----B----C----D----E----F----G----
La---Si---Do---Re---Mi---Fa---Sol-" >>>bunun için kemaninejdet beye teşekkürler:)

resimdeki 1.pozisyon için do telinde 1.parmak a ile gösterilen yer türk müziğinde re. low2> mi bemol. 2. parmak >mi. 3parmak>fa. low 4 fa diyez.
sol teli için. 1.parmak e ile gösterilen yer la.low2 > si bemol.2.parmak >si. 3>do
re teli için 1.parmak b b ile gösterilen yer mi.low2 >fa. 3>sol
la teli için 1.yani f# ile gösterilen yer si .low2> do. 3>re


çok karışık oldu biliyorum ama umarım yardımcı olur ..kolay gelsin..
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

CemreGumus


Üye


Kayıt: 02 Eyl 2009
Mesajlar: 14
Şehir: Yozgat

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Şub 13, 2010 10:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Açıklayıcı oldu teşşş. Ayriyetten Aydın Nafiz Oran Bey'in Türk müziğinde keman icra metodunu oneririm. Benim gibi kurs imkanı olmayanlar için güzel bir kaynak olacaktır.
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yahoo Messenger

x04


Üye


Kayıt: 01 May 2007
Mesajlar: 43
Şehir: İzmir

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Şub 27, 2010 2:18 pm    Mesaj konusu: Re: Türk Müziğinde Kemanda Nota Yerleri Alıntıyla Cevap Gönder

[quote="CemreGumus"]Arkadaşlar bayağıdır araştırıyorum bu iştede yeniyim zaten bir türlü kemanda batı ile T.M. arasındaki farkı tam anlamıyla anlamış değilim. Akord sistemine şöyle deniliyor Sol-Re-La-Mi biz bunu T.M'de Do-Sol-Re-La şekilde isimlendiriyormuşuz. Buraya kadar doğrumu anlamışım bilmiyorum. Peki isimlendirme böyleyse ben keman üzerinde notaları belirlerken ölçüt olarak ne alıcam. Keman hocasına gitme gibi bir fırsatım yok henüz. farklı enstrumanlardan notaları bulup ufak işaret koyayım diyorum ama hangisine göre? :S Kafam iyice karışmış durumda yardımcı olursanız çok sevinirim. Özellikle Türk müziğinde keman üzerindeki nota yerlerini öğrenmeyi istiyorum.
türk müziğinde en üst tel do,onun altındaki sol, onun altındaki re ve onunda altındaki la olarak kabul edilir. En üst tel do portenin altındaki kalın do notasıdır.dilerim yardımcı olabilmişimdir.
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder MSN Messenger

CemreGumus


Üye


Kayıt: 02 Eyl 2009
Mesajlar: 14
Şehir: Yozgat

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Nis 02, 2010 9:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

keman üzerinde en kalın telden sol re la mi diye akord ettin. artık sen onları sol re la.. diye değil do sol re la olarak göreceksin. Fakat farklı bir türk müziği enstrumanıyla nasıl bi uyum olacak onu da ben çözebilmiş değilim..
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yahoo Messenger

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Nis 03, 2010 12:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Bu tekniğe Klasik Türk Müziğinde "yerinden çalmak" adı verilir. Kanun, ud tambur bu tekniğe uygundur. Klarnetiniz sol (G) klarnet ise do olarak tanımlanan parmak basış şekli sol sesi vereceğinden yine uygundur. Neyiniz nısfiye (50cm) veya bolahenk (1m) ise, yine bu tekniğe uygundur. Si bemol klarnetle zaten batı müziği notası bir ton inceye transpoze edilerek (Do sesi için Re parmak pozisyonu kullanılarak) çalındığına gore, uyum problemi her zaman vardır. Türk müziğini yerinden çalmak için si bemol klarneti 1.5 ton aşağıya transpoze etmek gerekir. Yani KTM deki do (çardak) notası için la parmak pozisyonu kullanmak gerekir.

Neyiniz kız (70 cm.) ise 4 ses tekniğine uygundur. Ben de sesime uygun olduğu için çoğunlukla 4 ses tekniği kullanıyorum. Bu teknikte kemanın sol re la mi tellerini fa do sol re olarak kabul edersiniz. Ama ben onu da yapmayıp kemanın tellerini 1.5 ton aşağıya akord edip 1 ses tekniğiyle çalıyorum. Yani kemanin tellerini sol re la mi yerine mi si fa# do# e akord ediyorum ve re, la, mi, si olarak kabul ediyorum. 1 ses tekniği çok kolay geliyor çünkü kemanın batı müziğinde en ince 3 telindeki pozisyonlari en kalın 3 teline uyguluyorsunuz. Geriye son teldeki birkaç pozisyonu öğrenmek kalıyor.
Udda aynı şeyi tellerin akordunu değiştirmeden yapıyorum. Bas flüdüm do olduğu için 1 ton inceye transpoze ederek çalıyorum. Bu da bayati ve uşşak makamlarında çok işime yarıyor. Bu sayede başka hiçbir pozisyondan çikaramadığım segah (si koma bemolü) sesini sadece sol baş parmağımı basmak suretiyle (flütte hiç kullanılmayan bir pozisyon) çıkartabiliyorum. Eğer neyiniz sipürde ise (60 cm) kemanınızı (akordunu değiştirmeden) 1 ses tekniğiyle neyinize uydurabilirsiniz.

Neyiniz mansur ise (80 cm) 5 ses tekniğine uyar: sol telini yine sol olarak kabul edeceksiniz.

_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

CemreGumus


Üye


Kayıt: 02 Eyl 2009
Mesajlar: 14
Şehir: Yozgat

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Nis 03, 2010 11:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ben akordumu Fa Do Sol Re ye çekiyorum. gayet de rahat oluyor ve bu akordda hiç bir transpoza ugratmadan olduğu gibi kabul ediyorum. Yanlışmı yapıyorum bilmiyorum ama bu bana Sol Re La Mi ye cekip transpoze etmekden cok daha kolay geliyor. Pek fark eden birşey yok aslında 1 ton geriye cekiyorsun notayı. Fa Do Sol Re olarak akord edip Ud veya herhangi başka bir türk müziği enstrumanıyla calmak istedigimizde transpoz yapmalımıyım? Transpoz yaptıgımızda uyum sağlanacakmıdır?
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yahoo Messenger

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Nis 03, 2010 4:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Siz eğer bu akordla kemanın fa (normalde sol) telini notadaki fa (acemaşiran) olarak kullanıyorsanız ses açısından 5 ses tekniği uyguluyorsunuz demektir. Yalnız bu şekilde çalmaya alışırsanız kemanla batı müziği çalarken zorlanırsınız. 5 ses tekniği Türk müziğinde pek kullanılmayan bir teknikdir. Vokalistleri arada bir oktava çıkmaya zorlar. Kanunların birçoğu yerinden ve 4 ses tekniğine uygun olarak imal edilmistir. Yani mandal sayısı ve aralıkları bu tekniklerde çalmak üzere düzenlenmistir. Tanburun perde aralıkları da böyledir. Tambur veya ud çalan kişi enstrumanını bir ton aşağı akord edip 4 ses tekniğindeki parmak pozisyonlarını kullanarak çalarsa transpoze yapmaya gerek duymaz. Ben şahsen udda tercih etmiyorum çünkü telleri gevşetince mızrabı kullanmak zor oluyor. Eminim tamburda daha da zordur.
_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

anaksunamun


Yeni Üye


Kayıt: 04 Nis 2010
Mesajlar: 7
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Pzr Nis 04, 2010 5:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

soracağım soru umarım bu konuya uygundur..şu an çarşamba gününe kadar bak postacı geliyor şarkısını çalmam lazım..notalar önümde ve ben daha yeni başladım kemana..4. haftam vede kursa diğer arkadaşlardan 1 ay geç başladığım için nota ile ilgili ayrıntıları kaçırdım..işin kötüsü diğer arkadaşları meşgul etmemek içinde hocaya sormayı tercih etmedim... sorunum şu...en kalın tel sol teli..sonraki re..sonraki la..en son en ince telde mi teli..... parçayı çalmaya geçemiyorum çünkü parçaya sol fa sol la diye giriş yapıcam...ama 1.teldeki sollemi yoksa2.la telindeki sollemi başlıycak bilmiyorum..çünkü nota değerlerini bilmiyorum...notaya bakılınca hangi telle çalınacağı bellidir ama ben bilmediğim için göremiyorum..geçen hafta daha dün annemizin parçasını çalıştık evde.. ben çaldığım an bütün parçayı yanlış çaldığımı anladım...1 haftalık emek boşa gitti...ne sol o sol ne la o la.....bu haftada aynı şey olmasın istiyorum...parçayı notası ile resim olarak ekliyecektim ama ımageshack sitesinde sorun var şu an ekleyemiyorum..bu parçanın notası elinde olan arkadşaım varsa bana yardımcı olabilirmi...nasıl ayrılıyor....keman üzrerinde her notanın 2 ayrı yeri var kalın sol ince sol gibi..gerçi çok acemice terimler kullanıyorum galiba konuya hakim olamadım malum daha...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Pts Nis 05, 2010 8:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

anaksunamun yazmış:
parçayı çalmaya geçemiyorum çünkü parçaya sol fa sol la diye giriş yapıcam...ama 1.teldeki sollemi yoksa2.la telindeki sollemi başlıycak bilmiyorum..çünkü nota değerlerini bilmiyorum......


O ilk baştaki sol portenin alttan ikinci çizgisi üzerinde ise re telindeki sole basacaksınız. Yok yukarıda portenin hemen dışında ise mi telindeki sole basacaksınız.

_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

anaksunamun


Yeni Üye


Kayıt: 04 Nis 2010
Mesajlar: 7
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Sal Nis 06, 2010 12:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

paylaşım için teşekkür ediyorum....
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

Sihirli Keman


Aktif


Kayıt: 27 Mar 2007
Mesajlar: 338
Şehir: Yurt Dışı

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Sal Nis 06, 2010 8:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder


_________________
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Üyenin web sitesi

anaksunamun


Yeni Üye


Kayıt: 04 Nis 2010
Mesajlar: 7
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Sal Nis 06, 2010 10:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

anaksunamun yazmış:

Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

CemreGumus


Üye


Kayıt: 02 Eyl 2009
Mesajlar: 14
Şehir: Yozgat

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Pts Nis 12, 2010 10:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Aslında birşeyi o kadar çok merak ediyorum ki. Batı tekniğine uygun şekilde akortlanıp direk transpoza ugratmadan calınsa ne olur? Acıyorum videoyu veya trtyi alıyorum eserin notasını önüme çalınana göre Sol Re La Mi yi Do Sol Re La diye isimlendirip çalmaya başlıyorum. Ama hiç bir sesde uyum yok. Ben bu olayı anlamıyorum işte. Ya ellerindeki eser notaları farklı şekilde notalandırılmış ki böyle birşey olmaz. Burda ben transpoze olayının gerekli oldugu konusunda şüpheye düşüyorum. Yarın birgün ufak capta organizasyon oldugunda nasıl yapıcaz bu işi? millet re basacak notaya göre normal solu basacak bense Kafamdan transpoza ugratarak aslında RE olan notayı sol olarak basıcam. Nasıl bir mantıktır henüz anlayamadım...

Saygılar.
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yahoo Messenger

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Sal Nis 13, 2010 3:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Medyada dinlediğiniz şarkılar genelde 4 sestendir (sol teli fa notası olarak kabul edilir). Cünkü çoğu vokalistin sesi buna yatkındır. Bazıları ise 1 sestendir ( sol teli re notası olarak kabul edilir.) Mesela Zekai Tunca genellikle bu sesi kullanır. Nota ile ses aynı olursa 5 ses tekniğiyle çalınmış olur. Yerinden çalış (sol teli do notası olarak kabul edilir) daha çok saz eserlerinde kullanılır.
_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Sal Nis 13, 2010 3:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Bu da anlattıklarımın özeti:
http://www.muzikfakultesi.com/paylas/download.php?file=697Turk%20muziginde%20cesitli%20tekniklere%20gore%20ses%20tanimi.bmp

_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

KEMANİnejdet


Fakülteli (1)


Kayıt: 25 Nis 2009
Mesajlar: 1069
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 12:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

anaksunamun yazmış:
parçayı çalmaya geçemiyorum çünkü parçaya sol fa sol la diye giriş yapıcam...ama 1.teldeki sollemi yoksa2.la telindeki sollemi başlıycak bilmiyorum..çünkü nota değerlerini bilmiyorum...notaya bakılınca hangi telle çalınacağı bellidir ama ben bilmediğim için göremiyorum.


aslında sorun olarak gördüğün şey senin de bildiğin gibi kolay bir nokta
benim naçizane tavsiyem şu olacaktır :

müzik defterinde kendine bir porte/dizek çiz
en kalın tel olan boş sol telinden başlayarak mi telindeki 2.parmak sol e kadar notaları yaz
çalışmak için hocanın verdiği her parçanın notalarını önce bu dizek yardımıyla deşifre et
daha sonra çalışmaya başla
bu sayede emeğin boşa gitmez
ve notaları daha çabuk tanırsın

eğer porteyi/dizeği çizemem dersen de belirtmen yeterli olur
bir porte/dizek yazar resim formatında eklerim foruma
hem sen yararlanırsın
hem de diğer arkadaşlar

Smile

_________________
Siz de bir insansınız,
Ve bu yüzden
Karşınızdaki insanlara
Kendinize inandığınız kadar inanın...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Üyenin web sitesi

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 2:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ocakta açılmıs olan bu konuyu tekrar okuyunca yanlışımı gördüm. Do ya çardak demişim Embarassed , çargah olacak.
_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

KEMANİnejdet


Fakülteli (1)


Kayıt: 25 Nis 2009
Mesajlar: 1069
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 2:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bazen eski mesajları görüp okumak için geçmişe dönmek lazım Smile

ama düzeltmişsiniz sonuç olarak Smile

_________________
Siz de bir insansınız,
Ve bu yüzden
Karşınızdaki insanlara
Kendinize inandığınız kadar inanın...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Üyenin web sitesi

BasFlUdi


Fakülteli (1)


Kayıt: 19 Şub 2010
Mesajlar: 1081
Şehir: Antalya

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 2:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Evet, sayenizde. Bu arada sizi izliyorum, üye olduğum tarihten sonraki yazılarınızın hepsini, öncekilerin de bir kısmını okudum, faydalandım. Sitenizi de dolaştım. Sizi çok takdir ettiğimi belirtmek isterim. Sağlıcakla.
_________________
Dinleyin beni
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

anaksunamun


Yeni Üye


Kayıt: 04 Nis 2010
Mesajlar: 7
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bayan

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 3:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

KEMANİnejdet yazmış:

eğer porteyi/dizeği çizemem dersen de belirtmen yeterli olur
bir porte/dizek yazar resim formatında eklerim foruma
hem sen yararlanırsın
hem de diğer arkadaşlar

Smile


bu şekilde bir çalışma yaptım bilmiyorum yeterli oldumu... ? ? yaşasın paint Gül
sol telini kırmızı geçtim özellikle..ilk onu öğrenmiştim sol anahtarını ikiye bölerek geçen notanın adı soldür..Smile
(resim büyük olduğu için sayfa kayacaktır,resmi küçültemedim)küçüğünü ekleyen olursa ben silerim..



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder

KEMANİnejdet


Fakülteli (1)


Kayıt: 25 Nis 2009
Mesajlar: 1069
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 7:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

doğruyu söylemek gerekirse çok estetik olmuş Smile renklerin canlılığı sayesinde göze hitap ediyor Gül

güzel ve doğru bir çalışma olmuş eline sağlık
zaten biliyor muşsun Wink

Smile

_________________
Siz de bir insansınız,
Ve bu yüzden
Karşınızdaki insanlara
Kendinize inandığınız kadar inanın...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Üyenin web sitesi

KEMANİnejdet


Fakülteli (1)


Kayıt: 25 Nis 2009
Mesajlar: 1069
Şehir: İstanbul

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Hzr 11, 2010 7:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

BasFlUdi yazmış:
Evet, sayenizde. Bu arada sizi izliyorum, üye olduğum tarihten sonraki yazılarınızın hepsini, öncekilerin de bir kısmını okudum, faydalandım. Sitenizi de dolaştım. Sizi çok takdir ettiğimi belirtmek isterim. Sağlıcakla.


estağfurullah Embarassed

yazdığınız mesajlar ve yorumları ben de görüyorum
gerek "vokal" gerekse "keman" bölümlerine yazdığınız mesajlardan
araştırmaya ve öğrenmeye eğilimli olduğunuz sonucuna varmıştım
asıl takdir edilmesi gereken siz ve böyle öğrenme ve araştırma çabası harcayan arkadaşlardır,
ayrıca ben size göre gencim, işim gücüm hep böyle şeylerle uğraşmak
ama sizin işinizden ve gücünüzden zaman bularak böyle şeylerle uğraşmanız
takdire daha fazla değer olduğunuzu gösteren güzel bir noktadır

selametle
Smile

_________________
Siz de bir insansınız,
Ve bu yüzden
Karşınızdaki insanlara
Kendinize inandığınız kadar inanın...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Üyenin web sitesi

kemancı-xXx


Yeni Üye


Kayıt: 27 Ağu 2010
Mesajlar: 9
Şehir: Ankara

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cum Ağu 27, 2010 2:49 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

gerçekten sağolun ya Smile
özellikle yeni başlayanlar için çok yararlı olucaktır bunlar

_________________
Kemancı...
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger

Akut


Üye


Kayıt: 28 Ağu 2010
Mesajlar: 27
Şehir: Adana

Cinsiyet: Cinsiyet:Bay

Durumu : Offline

MesajTarih: Cmt Ağu 28, 2010 9:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Bir Video Yapıp Paylaşsak Nasıl Olur ? Keman Üzerinde Tsm Nota Yerleri.. Ve Yerini Öğrenmek İçin Parmak Yerlerini Gösteren Bir Video ?
Başa dön
Üye profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Başlığa cevap gönder  


1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız
Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz
Bu forumdaki dosyaları indirebilirsiniz



Güvenlik Sistemi CBACK CrackerTracker
3676 saldırı girişimi engellendi.

Copyright © 2006 Müzik Fakültesi